FIQAS Service & Support

Als klant van FIQAS heeft u soms vragen over onze software, wilt u misschien een probleem melden of een verzoek om productontwikkeling indienen. Onze afdeling FIQAS Service & Support neemt al uw ‘service cases’ in behandeling en zorgt zo snel mogelijk voor een antwoord of een oplossing.

U kunt uw Service Cases direct aanmelden via ons support platform FIQAssist. U kunt hieronder inloggen met de gegevens die u van ons ontvangen heeft.

FIQAS Service & Support kunt u ook telefonisch bereiken: op werkdagen tussen 08.30 – 17.30 uur, op nummer 0297-219600.

FIQAssist

Met FIQAssist kunt u online met FIQAS communiceren over Service Cases. Dit gaat in de vorm van een chat die erop gericht is de feitelijke supportvraag zo duidelijk mogelijk te krijgen, zodat wij daar bij FIQAS adequaat op kunnen reageren. Dankzij een moderne en gebruiksvriendelijke user interface kunt u Service Cases gemakkelijk melden, vinden en volgen.

Meer weten over FIQAssist?

Meld u aan voor de FIQAS nieuwsbrief

Ontvang maximaal 1x per maand onze nieuwsbrief met interessante blogs, trends en ontwikkelingen vanuit de branche. Uw e-mailadres wordt nooit voor andere doeleinden gebruikt!

Dank voor uw aanmelding, uw inschrijving is geslaagd.