Wij wensen je een fijne kerst en veel ‘Quality time’ in 2025.
Bedankt voor het vertrouwen in FIQAS.
Ook in 2025 blijven wij ‘gewoon’ First in Quality And Service!
Wij wensen je een fijne kerst en veel ‘Quality time’ in 2025.
Bedankt voor het vertrouwen in FIQAS.
Ook in 2025 blijven wij ‘gewoon’ First in Quality And Service!
Ben je benieuwd of ons platform geschikt is voor jouw organisatie?
Wij gaan graag met je in gesprek!
De positieve impact van creditmanagement op de klantervaring
Creditmanagement heeft impact op de totale klantervaring en kan daarmee het bedrijfsresultaat negatief én positief beïnvloeden. Creëer een win-winsituatie voor zowel je klant als je organisatie door creditmanagement strategisch te benaderen.
Wanneer verstuur je je eerste B2B betalingsherinnering?
Wanneer je contact met je klant opneemt, nog voordat de factuur vervallen is, kun je betalingsherinneringen voorkomen. Bij FIQAS noemen we dit principe ‘Action Before Collection’. Hiermee kun je mogelijke problemen tijdig voorkomen en verlopen betalingen soepel.
De betalingsregeling: handenbinder of klantenbinder?
Betalingsregelingen bieden klanten flexibiliteit en dragen bij aan klantbehoud, maar handmatige processen zijn vaak complex en tijdrovend. Door betalingsregelingen te automatiseren met Abillity®, bespaar je tijd en stroomlijn je het proces effectief.