Lees hier het laatste

Nieuws

PGGM live met Abillity® voor efficiënte premie-inning

Voor een efficiënte en toekomstbestendige inning van premies zocht PGGM een oplossing die maximale automatisering combineert met controle en flexibiliteit. Na een brede en uitgebreide selectie viel de keuze op Abillity® van FIQAS, waarmee PGGM haar processen rondom premie-inning en debiteurenbeheer optimaliseert.

PostNL Extra@Home zet Abillity® in voor self-billing

PostNL Extra@home automatiseert vergoedingen met self-billing in Abillity®. Efficiënt, transparant en volledig geautomatiseerd. Ontdek hoe dit proces werkt en waarom het vergoedingsproces sterk is vereenvoudigd.

Waarom betaalverwerking en debiteurenbeheer vaak gescheiden zijn (en waarom dat niet logisch is)

Veel organisaties verwerken betalingen in een apart systeem, los van hun debiteurenbeheer oplossing. Maar deze scheiding brengt onnodige complexiteit en risico’s met zich mee. Waarom is deze werkwijze nog steeds de standaard en welke voordelen biedt een geïntegreerde aanpak.

Webinar: haal meer rendement uit je creditmanagement

Op donderdag 27 maart organiseren wij een webinar met als thema: ‘Haal meer rendement uit je creditmanagement’.

Migratie zonder migraine

Een nieuwe softwareoplossing kiezen is geen beslissing die je zomaar even neemt, zeker niet als deze de kern van je omzetstroom raakt. Als financieel verantwoordelijke wil je zekerheid: een transitie moet in één keer goed gaan. Een vlekkeloze migratie is daarbij cruciaal.

Abillity®: ISAE 3402 type II voor het zevende jaar op rij succesvol doorlopen

Een ISAE 3402 type II-verklaring geeft zekerheid over gecontroleerde en veilige processen die zijn uitbesteed, waardoor jij je kunt focussen op je kerntaken. Bij FIQAS zijn voor het zevende jaar op rij geen bevindingen geconstateerd tijdens de jaarlijkse audit van Abillity®.

Prijsbepaling PostNL TGN nu ook via Abillity®

Na de succesvolle implementatie bij PostNL Transport, is nu ook het Tijdgebonden Netwerk (TGN) van PostNL onder gebracht in Abillity® voor hun prijsbepaling. Deze business unit is gespecialiseerd in tijdkritische leveringen binnen strakke tijdsvensters.

De positieve impact van creditmanagement op de klantervaring

Creditmanagement heeft impact op de totale klantervaring en kan daarmee het bedrijfsresultaat negatief én positief beïnvloeden. Creëer een win-winsituatie voor zowel je klant als je organisatie door creditmanagement strategisch te benaderen.

Fijne feestdagen

Wij wensen je een fijne kerst en veel ‘Quality time’ in 2025. Bedankt voor het vertrouwen in FIQAS.

Ook in 2025 blijven wij ‘gewoon’ First in Quality And Service!

Wanneer verstuur je je eerste B2B betalingsherinnering?

Wanneer je contact met je klant opneemt, nog voordat de factuur vervallen is, kun je betalingsherinneringen voorkomen. Bij FIQAS noemen we dit principe ‘Action Before Collection’. Hiermee kun je mogelijke problemen tijdig voorkomen en verlopen betalingen soepel.

De betalingsregeling: handenbinder of klantenbinder?

Betalingsregelingen bieden klanten flexibiliteit en dragen bij aan klantbehoud, maar handmatige processen zijn vaak complex en tijdrovend. Door betalingsregelingen te automatiseren met Abillity®, bespaar je tijd en stroomlijn je het proces effectief.

ISO27001 controle-audit 2024

FIQAS heeft opnieuw de jaarlijkse controle voor de ISO27001-certificering doorstaan en is klaar om volgend jaar over te stappen naar de nieuwe ISO27001:2022 norm, die zich richt op cyberbeveiliging en privacy. Dit toont aan dat FIQAS veilig en verantwoord met informatie omgaat.