Wij wensen je fijne kerstdagen en veel ‘Quality time’ in 2o24.
Bedankt voor het vertrouwen in FIQAS.
Ook in 2024 blijven wij ‘gewoon’ First in Quality And Service!
Wij wensen je fijne kerstdagen en veel ‘Quality time’ in 2o24.
Bedankt voor het vertrouwen in FIQAS.
Ook in 2024 blijven wij ‘gewoon’ First in Quality And Service!
Ben je benieuwd of ons platform geschikt is voor jouw organisatie?
Wij gaan graag met je in gesprek!
Betrokken werknemers en tevreden klanten: de onverwachte voordelen van sociaal herinneren
Sociaal herinneren speelt een cruciale rol in klantrelaties en betalingsgedrag. Maar wat is het precies?
Bankrekening in het buitenland accepteren, hoe zit dat?
Als bedrijf mag je niet aan ‘IBAN discriminatie’ doen. Richt je systemen en processen dan ook zo in zodat je iedere potentiële klant kunt bedienen.
Slim creditmanagement: optimaliseer je cashflow en vergroot je maatschappelijke impact
Door vroegtijdig signalen van betaalproblemen te herkennen en hierop constructief te reageren, kunnen bedrijven niet alleen hun debiteurenbeheer verbeteren, maar ook klanten helpen betalingsachterstanden te voorkomen.