FIQAS Friends & Family Day XXXL 2019

10 september 2019 FIQAS

Bijna driehonderd mensen bezochten zaterdag de traditionele Friends & Family Day van FIQAS. Omdat FIQAS dit jaar dertig jaar bestaat, had het evenement dit keer het formaat en de naam XXXL. Dat zorgde voor grote drukte op de hoek van de Hornweg en de Molenvlietweg.

FIQAS is binnen en buiten Aalsmeer bekend als succesvolle leverancier van geavanceerde financiële software en software geralateerdeservices voor de zakelijke markt. Klanten van FIQAS zijn actief over de hele wereld. In Nederland bekende voorbeelden van klanten zijn onder andere PostNL, eBay, Telfort, Simpel, Ziggo en Havenbedrijf Rotterdam.

Eens in de twee jaar organiseert FIQAS een speciale dag voor relaties, de FIQAS Friends & Family Day. Vrienden en familieleden (jong en volwassen) van de medewerkers komen een kijkje nemen bij FIQAS, praten gezellig bij en laten zich verrassen met hapjes, drankjes en leuke activiteiten en spelletjes. Omdat FIQAS dit jaar dertig jaar bestaat werd het evenement dit keer extra groots aangepakt.

Bijzondere attracties bij deze XXXL-versie – de naam XXXL heeft een dubbele betekenis – waren de twee virtual reality games, topgoochelaar Steve Carlin, diverse fraaie nieuwe kantoorruimtes en natuurlijk de pizza’s die ter plekke werden gebakken. Zoals elke keer kregen de volwassen gasten bij vertrek een mooie bos bloemen en de kinderen een leuke knuffel mee.

Meer weten?

Ben je benieuwd of ons platform geschikt is voor jouw organisatie? Wil je meer weten of heb je specifieke vragen? Neem gerust contact met ons op. Wij gaan graag met je in gesprek!

Willem Lemmers

Senior Consultant

+31 297 382323

FIQAS Friends & Family Day 2023

Op zaterdag 2 september was het weer tijd voor een gekoesterde FIQAS-traditie: de tweejaarlijkse Friends & Family Day. Het werd een drukbezochte editie met ruim 350 gasten. Collega’s met hun (soms gegroeide) gezin, ouders, opa’s en oma’s, vrienden, oud-collega’s, het was een warm weerzien. Ook letterlijk, want we troffen het met stralend mooi weer!

Vergroot het betaalgemak van je klanten met een betaalpagina

Een optimale klantervaring draagt bij aan een lage DSO. Het gebruik van betaalpagina’s kan hier een grote rol in spelen en veel werk uit handen nemen.

PostNL Transport tarifeert al haar diensten en producten met het Abillity®-platform

PostNL kan, aan de hand van generieke beschrijvingen, eenvoudig facturen opstellen ondanks dat de onderliggende producten en diensten afwijkend zijn.