FIQAS Friends & Family Day XXXL 2019

10 september 2019 FIQAS

Bijna driehonderd mensen bezochten zaterdag de traditionele Friends & Family Day van FIQAS. Omdat FIQAS dit jaar dertig jaar bestaat, had het evenement dit keer het formaat en de naam XXXL. Dat zorgde voor grote drukte op de hoek van de Hornweg en de Molenvlietweg.

Binnen en buiten Aalsmeer bekend

FIQAS is binnen en buiten Aalsmeer bekend als succesvolle leverancier van geavanceerde financiële software en software geralateerde services voor de zakelijke markt. Klanten van FIQAS zijn actief over de hele wereld. In Nederland bekende voorbeelden van klanten zijn onder andere PostNL, eBay, Telfort, Simpel, Ziggo en Havenbedrijf Rotterdam.

FIQAS bestaat 30 jaar

Eens in de twee jaar organiseert FIQAS een speciale dag voor relaties, de FIQAS Friends & Family Day. Vrienden en familieleden (jong en volwassen) van de medewerkers komen een kijkje nemen bij FIQAS, praten gezellig bij en laten zich verrassen met hapjes, drankjes en leuke activiteiten en spelletjes. Omdat FIQAS dit jaar dertig jaar bestaat werd het evenement dit keer extra groots aangepakt.

Bijzondere attracties

Bijzondere attracties bij deze XXXL-versie – de naam XXXL heeft een dubbele betekenis – waren de twee virtual reality games, topgoochelaar Steve Carlin, diverse fraaie nieuwe kantoorruimtes en natuurlijk de pizza’s die ter plekke werden gebakken. Zoals elke keer kregen de volwassen gasten bij vertrek een mooie bos bloemen en de kinderen een leuke knuffel mee.

Meer weten?

Ben je benieuwd of ons platform geschikt is voor jouw organisatie?
Wij gaan graag met je in gesprek!

Willem Lemmers

Senior Consultant

+31 297 382323

Betrokken werknemers en tevreden klanten: de onverwachte voordelen van sociaal herinneren

Sociaal herinneren speelt een cruciale rol in klantrelaties en betalingsgedrag. Maar wat is het precies?

Bankrekening in het buitenland accepteren, hoe zit dat?

Als bedrijf mag je niet aan ‘IBAN discriminatie’ doen. Richt je systemen en processen dan ook zo in zodat je iedere potentiële klant kunt bedienen.

Slim creditmanagement: optimaliseer je cashflow en vergroot je maatschappelijke impact

Door vroegtijdig signalen van betaalproblemen te herkennen en hierop constructief te reageren, kunnen bedrijven niet alleen hun debiteurenbeheer verbeteren, maar ook klanten helpen betalingsachterstanden te voorkomen.