iDEAL 2.0: standaard in Abillity®

18 juni 2024 Incasseren
iDEAL 2.0 is sinds deze maand de nieuwe standaard in Abillity® en maakt online bestellen en betalen nog makkelijker.

De meest gebruikte online betaalmethode van Nederland is vernieuwd. iDEAL 2.0 is sinds deze maand de nieuwe standaard in Abillity® en maakt online bestellen en betalen nog makkelijker.

Waarom een nieuwe iDEAL standaard?

De afgelopen jaren is het online aankoop- en betaalgedrag van consumenten enorm veranderd. iDEAL 2.0 speelt hier op in en zorgt ervoor dat consumenten sneller, veiliger en gebruiksvriendelijker hun online aankopen kunnen betalen. Bijvoorbeeld door de introductie van een nieuwe betaalpagina en een persoonlijk iDEAL-profiel voor gebruikers waar je essentiële gegevens als bezorgadressen en voorkeursrekeningen kunt opslaan.

Voordelen voor onze klanten

Onze klanten bieden hiermee een betere online winkelervaring aan hun klanten. Het afrekenproces wordt eenvoudiger, wat kan leiden tot een hogere conversieratio. En het verhoogt de klanttevredenheid, omdat online betalen klantvriendelijker is gemaakt. Bovendien worden betalingen nog sneller verwerkt.

iDEAL 2.0 in Abillity®

Het Abillity®-platform van FIQAS heeft standaard diverse (online) betaalmethoden geïntegreerd. Naast iDEAL 2.0 kun je dus ook eenvoudig andere betaalmogelijkheden aan je klant aanbieden. Denk bijvoorbeeld aan Payment Service Providers als PayPal, Buckaroo, Mollie en Adyen. Of maak gebruik van SEPA-incasso en -excasso.

Doordat deze betaalmethoden standaard geïntegreerd zijn in ons platform, heb je realtime inzage in de status van betalingen. En rapportages worden ook direct bijgewerkt!

Wat kan FIQAS voor jou doen?

Ben je benieuwd of ons platform geschikt is voor jouw organisatie?
Wij gaan graag met je in gesprek!

Willem Lemmers

Senior Consultant

+31 297 382323

FIQAS op Credit Expo 2025: ontdek de verborgen motor achter sneller betaalgedrag

Hoe vergroot je het rendement van creditmanagement? Onze experts Henk Stobbe en Willem Lemmers laten op de Credit Expo de kracht van geïntegreerde processen zien.

Voorkom facturatieproblemen bij de overstap naar een nieuw financieel systeem

Systeemmigraties lopen vaak mis op het moment dat alles samenkomt: bij de factuur. Ontdek hoe je facturatieproblemen voorkomt én het vertrouwen van je klanten behoudt.

Foutieve betaalherinneringen schaden klantrelaties én kosten geld

Foutieve betaalherinneringen ontstaan vaak door verouderde processen. Ze frustreren klanten, belasten je team en kosten geld. Lees hoe je dit eenvoudig voorkomt.