iDEAL 2.0: standaard in Abillity®

18 juni 2024 Incasseren

De meest gebruikte online betaalmethode van Nederland is vernieuwd. iDEAL 2.0 is sinds deze maand de nieuwe standaard in Abillity® en maakt online bestellen en betalen nog makkelijker.

Waarom een nieuwe iDEAL standaard?

De afgelopen jaren is het online aankoop- en betaalgedrag van consumenten enorm veranderd. iDEAL 2.0 speelt hier op in en zorgt ervoor dat consumenten sneller, veiliger en gebruiksvriendelijker hun online aankopen kunnen betalen. Bijvoorbeeld door de introductie van een nieuwe betaalpagina en een persoonlijk iDEAL-profiel voor gebruikers waar je essentiële gegevens als bezorgadressen en voorkeursrekeningen kunt opslaan.

Voordelen voor onze klanten

Onze klanten bieden hiermee een betere online winkelervaring aan hun klanten. Het afrekenproces wordt eenvoudiger, wat kan leiden tot een hogere conversieratio. En het verhoogt de klanttevredenheid, omdat online betalen klantvriendelijker is gemaakt. Bovendien worden betalingen nog sneller verwerkt.

iDEAL 2.0 in Abillity®

Het Abillity®-platform van FIQAS heeft standaard diverse (online) betaalmethoden geïntegreerd. Naast iDEAL 2.0 kun je dus ook eenvoudig andere betaalmogelijkheden aan je klant aanbieden. Denk bijvoorbeeld aan Payment Service Providers als PayPal, Buckaroo, Mollie en Adyen. Of maak gebruik van SEPA-incasso en -excasso.

Doordat deze betaalmethoden standaard geïntegreerd zijn in ons platform, heb je realtime inzage in de status van betalingen. En rapportages worden ook direct bijgewerkt!

Wat kan FIQAS voor jou doen?

Ben je benieuwd of ons platform geschikt is voor jouw organisatie?
Wij gaan graag met je in gesprek!

Willem Lemmers

Senior Consultant

+31 297 382323

De positieve impact van creditmanagement op de klantervaring

Creditmanagement heeft impact op de totale klantervaring en kan daarmee het bedrijfsresultaat negatief én positief beïnvloeden. Creëer een win-winsituatie voor zowel je klant als je organisatie door creditmanagement strategisch te benaderen.

Fijne feestdagen

Wij wensen je een fijne kerst en veel ‘Quality time’ in 2025. Bedankt voor het vertrouwen in FIQAS.

Ook in 2025 blijven wij ‘gewoon’ First in Quality And Service!

Wanneer verstuur je je eerste B2B betalingsherinnering?

Wanneer je contact met je klant opneemt, nog voordat de factuur vervallen is, kun je betalingsherinneringen voorkomen. Bij FIQAS noemen we dit principe ‘Action Before Collection’. Hiermee kun je mogelijke problemen tijdig voorkomen en verlopen betalingen soepel.