Succesfactoren

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.

Enkele referenties

PostNL

Nu PostNL Transport ook Abillity® in gebruik heeft genomen als tariferingssysteem, is PostNL weer een stap dichterbij haar ambitie om uit te groeien tot de grootste aanbieder van logistieke oplossingen en postdiensten in, naar en vanuit de Benelux.

Meer over PostNL

Arriva

Met de gratis reisapp ‘glimble’ wil Arriva het gebruik van alternatieve vervoersmiddelen aantrekkelijk(er) maken. FIQAS zorgt ervoor dat geldende tarieven, eventuele kortingen én abonnementen worden verwerkt tot overzichtelijke en correcte facturen voor zakelijke gebruikers.

Meer over Arriva

hollandsnieuwe

Als uitdager op de telecommarkt wil hollandsnieuwe de operationele kosten laag houden, onder andere door het uitbesteden en stroomlijnen van niet-primaire processen.

Meer over hollandsnieuwe

Laatste nieuws

FIQAS Friends & Family Day 2023

Op zaterdag 2 september was het weer tijd voor een gekoesterde FIQAS-traditie: de tweejaarlijkse Friends & Family Day. Het werd een drukbezochte editie met ruim 350 gasten. Collega’s met hun (soms gegroeide) gezin, ouders, opa’s en oma’s, vrienden, oud-collega’s, het was een warm weerzien. Ook letterlijk, want we troffen het met stralend mooi weer!

Vergroot het betaalgemak van je klanten met een betaalpagina

Een optimale klantervaring draagt bij aan een lage DSO. Het gebruik van betaalpagina’s kan hier een grote rol in spelen en veel werk uit handen nemen.

PostNL Transport tarifeert al haar diensten en producten met het Abillity®-platform

PostNL kan, aan de hand van generieke beschrijvingen, eenvoudig facturen opstellen ondanks dat de onderliggende producten en diensten afwijkend zijn.