FIQAS verzorgt debiteurenbeheer voor hollandsnieuwe

12 november 2019 Incasseren
Armin Hoekstra - hollandsnieuwe:

Telecomprovider hollandsnieuwe, de challenger brand van VodafoneZiggo, besteedt haar Accounts Receivable processen uit aan FIQAS. In een Managed Service gaat FIQAS de incasso en het versturen van betalingsherinneringen verzorgen.

Modulaire oplossing

FIQAS biedt met het Abillity®-platform een robuuste, kosteneffectieve oplossing voor het debiteurenbeheerproces van hollandsnieuwe, dat start na het genereren van de factuur. Abillity® is een commercial off-the-shelf, modulaire oplossing. Generiek van opzet, flexibel, schaalbaar en auditable. De generieke opzet gaat samen met een hoge mate van flexibiliteit.

Accounts Receivable

Abillity® kan door middel van configuratie geheel worden ingericht naar de specifieke wensen van hollandsnieuwe, zonder dat er aanvullende softwareontwikkeling nodig is. Als outsourced partner voor hollandsnieuwe gebruikt FIQAS het Abillity®-platform voor een managed incasso- en debiteurenbeheerservice.

Integratie in het bestaande systeemlandschap

Net als bij andere klanten van FIQAS, is Abillity® bij hollandsnieuwe geïntegreerd in het bestaande systeemlandschap. De Abillity® oplossing en de managed service voor hollandsnieuwe worden op zeer korte termijn (Q4 van dit jaar) operationeel.

Wat kan FIQAS voor jou doen?

Ben je benieuwd of ons platform geschikt is voor jouw organisatie?
Wij gaan graag met je in gesprek!

Willem Lemmers

Senior Consultant

+31 297 382323

FIQAS op Credit Expo 2025: ontdek de verborgen motor achter sneller betaalgedrag

Hoe vergroot je het rendement van creditmanagement? Onze experts Henk Stobbe en Willem Lemmers laten op de Credit Expo de kracht van geïntegreerde processen zien.

Voorkom facturatieproblemen bij de overstap naar een nieuw financieel systeem

Systeemmigraties lopen vaak mis op het moment dat alles samenkomt: bij de factuur. Ontdek hoe je facturatieproblemen voorkomt én het vertrouwen van je klanten behoudt.

Foutieve betaalherinneringen schaden klantrelaties én kosten geld

Foutieve betaalherinneringen ontstaan vaak door verouderde processen. Ze frustreren klanten, belasten je team en kosten geld. Lees hoe je dit eenvoudig voorkomt.