FIQAS verzorgt debiteurenbeheer voor hollandsnieuwe

12 november 2019 Incasseren
Armin Hoekstra - hollandsnieuwe:

Telecomprovider hollandsnieuwe, de challenger brand van VodafoneZiggo, besteedt haar Accounts Receivable processen uit aan FIQAS. In een Managed Service gaat FIQAS de incasso en het versturen van betalingsherinneringen verzorgen.

Modulaire oplossing

FIQAS biedt met het Abillity®-platform een robuuste, kosteneffectieve oplossing voor het debiteurenbeheerproces van hollandsnieuwe, dat start na het genereren van de factuur. Abillity® is een commercial off-the-shelf, modulaire oplossing. Generiek van opzet, flexibel, schaalbaar en auditable. De generieke opzet gaat samen met een hoge mate van flexibiliteit.

Accounts Receivable

Abillity® kan door middel van configuratie geheel worden ingericht naar de specifieke wensen van hollandsnieuwe, zonder dat er aanvullende softwareontwikkeling nodig is. Als outsourced partner voor hollandsnieuwe gebruikt FIQAS het Abillity®-platform voor een managed incasso- en debiteurenbeheerservice.

Integratie in het bestaande systeemlandschap

Net als bij andere klanten van FIQAS, is Abillity® bij hollandsnieuwe geïntegreerd in het bestaande systeemlandschap. De Abillity® oplossing en de managed service voor hollandsnieuwe worden op zeer korte termijn (Q4 van dit jaar) operationeel.

Wat kan FIQAS voor jou doen?

Ben je benieuwd of ons platform geschikt is voor jouw organisatie?
Wij gaan graag met je in gesprek!

Willem Lemmers

Senior Consultant

+31 297 382323

Wholesale Operator kiest voor het Abillity®-platform van FIQAS

Wholesale Operator heeft gekozen voor het Abillity®-platform van FIQAS om haar ambitie waar te maken: de beste Mobile Virtual Network Enabler (MVNE) van Nederland worden. Ontdek hoe Abillity® MVNE’s helpt met schaalbare order-to-cashprocessen.

PreventieZorgPortaal geprezen op Europees niveau

Het PreventieZorgPortaal van FIQAS en Volandis is bekroond met een prestigieuze Europese award voor innovatie in preventiezorg. Deze slimme softwareoplossing verbetert gezondheid en inzetbaarheid in de bouw – en laat zien hoe technologie écht het verschil maakt.

Creditmanagement begint bij de kern

In creditmanagement maak je impact daar waar de factuur en betaling elkaar (horen te) raken. Het is de bron van inzichten én het moment om in actie te komen. Toch is in de praktijk die betaalverwerking vaak losgekoppeld van creditmanagement. Waarom is dat?