FIQAS verzorgt debiteurenbeheer voor hollandsnieuwe

12 november 2019 Incasseren

Telecomprovider hollandsnieuwe, de challenger brand van VodafoneZiggo, besteedt haar Accounts Receivable processen uit aan FIQAS. In een Managed Service gaat FIQAS de incasso en het versturen van betalingsherinneringen verzorgen.

Modulaire oplossing

FIQAS biedt met het Abillity®-platform een robuuste, kosteneffectieve oplossing voor het debiteurenbeheerproces van hollandsnieuwe, dat start na het genereren van de factuur. Abillity® is een commercial off-the-shelf, modulaire oplossing. Generiek van opzet, flexibel, schaalbaar en auditable. De generieke opzet gaat samen met een hoge mate van flexibiliteit.

Accounts Receivable

Abillity® kan door middel van configuratie geheel worden ingericht naar de specifieke wensen van hollandsnieuwe, zonder dat er aanvullende softwareontwikkeling nodig is. Als outsourced partner voor hollandsnieuwe gebruikt FIQAS het Abillity®-platform voor een managed incasso- en debiteurenbeheerservice.

Integratie in het bestaande systeemlandschap

Net als bij andere klanten van FIQAS, is Abillity® bij hollandsnieuwe geïntegreerd in het bestaande systeemlandschap. De Abillity® oplossing en de managed service voor hollandsnieuwe worden op zeer korte termijn (Q4 van dit jaar) operationeel.

Wat kan FIQAS voor jou doen?

Ben je benieuwd of ons platform geschikt is voor jouw organisatie?
Wij gaan graag met je in gesprek!

Willem Lemmers

Senior Consultant

+31 297 382323

De positieve impact van creditmanagement op de klantervaring

Creditmanagement heeft impact op de totale klantervaring en kan daarmee het bedrijfsresultaat negatief én positief beïnvloeden. Creëer een win-winsituatie voor zowel je klant als je organisatie door creditmanagement strategisch te benaderen.

Fijne feestdagen

Wij wensen je een fijne kerst en veel ‘Quality time’ in 2025. Bedankt voor het vertrouwen in FIQAS.

Ook in 2025 blijven wij ‘gewoon’ First in Quality And Service!

Wanneer verstuur je je eerste B2B betalingsherinnering?

Wanneer je contact met je klant opneemt, nog voordat de factuur vervallen is, kun je betalingsherinneringen voorkomen. Bij FIQAS noemen we dit principe ‘Action Before Collection’. Hiermee kun je mogelijke problemen tijdig voorkomen en verlopen betalingen soepel.