FIQAS verzorgt debiteurenbeheer voor hollandsnieuwe

12 november 2019 Incasseren

Telecomprovider hollandsnieuwe, de challenger brand van VodafoneZiggo, besteedt haar Accounts Receivable processen uit aan FIQAS. In een Managed Service gaat FIQAS de incasso en het versturen van betalingsherinneringen verzorgen.

Modulaire oplossing

FIQAS biedt met het Abillity®-platform een robuuste, kosteneffectieve oplossing voor het debiteurenbeheerproces van hollandsnieuwe, dat start na het genereren van de factuur. Abillity® is een commercial off-the-shelf, modulaire oplossing. Generiek van opzet, flexibel, schaalbaar en auditable. De generieke opzet gaat samen met een hoge mate van flexibiliteit.

Accounts Receivable

Abillity® kan door middel van configuratie geheel worden ingericht naar de specifieke wensen van hollandsnieuwe, zonder dat er aanvullende softwareontwikkeling nodig is. Als outsourced partner voor hollandsnieuwe gebruikt FIQAS het Abillity®-platform voor een managed incasso- en debiteurenbeheerservice.

Integratie in het bestaande systeemlandschap

Net als bij andere klanten van FIQAS, is Abillity® bij hollandsnieuwe geïntegreerd in het bestaande systeemlandschap. De Abillity® oplossing en de managed service voor hollandsnieuwe worden op zeer korte termijn (Q4 van dit jaar) operationeel.

Meer weten?

Ben je benieuwd of ons platform geschikt is voor jouw organisatie?
Wij gaan graag met je in gesprek!

Willem Lemmers

Senior Consultant

+31 297 382323

7 tips voor een optimale cashflow

Steeds vaker hebben zowel huishoudens als bedrijven te maken met betaalproblemen. Dit heeft invloed op hoe ze omgaan met betalingen. Hoe zorg je ervoor dat jouw facturen wél worden voldaan? In deze blog delen we 7 tips om de kans op tijdige betaling te vergroten.

FIQAS neemt deel aan de Credit Expo 2024

Op donderdag 7 november a.s. zijn wij aanwezig bij de Credit Expo. Naast onze deelname op de beursvloer, verzorgen wij ook een Expertsessie waarin wij vertellen over de impact die je kunt maken op je cashflow, simpelweg door creditmanagement onderdeel uit te laten maken van de customer journey!

Oei, een stornering. Wat nu?

Wat doe je als een automatische incasso mislukt? Dit is een typisch voorbeeld van een uitzondering op je proces. Maar door hier slim mee om te gaan – en dit soort uitzonderingen te automatiseren – kun je hier de nodige efficiency realiseren.