Facturatie OLX India van start na snelle implementatie

08 mei 2019 Incasseren

FIQAS implementeert in hoog tempo Abillity® als systeembasis onder de managed services voor de diverse entiteiten van OLX. Na een snelle implementatie is Abillity® nu ook operationeel voor OLX India, dat als eerste OLX entiteit het nieuwe Abillity® front-end gebruikt voor accounts receivable processen.

India als belangrijkste groeimarkt

India is met ongeveer 1,3 miljard inwoners de belangrijkste groeimarkt voor OLX. De verwachting is dat de marktpenetratie van OLX India de komende jaren sterk toeneemt. Dit zal leiden tot zeer grote aantallen transacties, die door FIQAS real-time in Abillity® worden gefactureerd.

Nieuw front-end in gebruik

OLX India is de eerste OLX entiteit waarvoor het nieuwe front-end in Abillity® gebruikt wordt. Deze voor OLX ingerichte versie van de Abillity® user interface biedt specifieke functionaliteit. Bijvoorbeeld voor de handmatige invoer van facturen voor producten die buiten de reguliere stroom vallen (zoals banners), de facturatie van credits, het afletteren van betalingen en het opvragen van rapportages.

Afwijkende en complexe financiële regels

Bijzonder aan de implementatie voor OLX India zijn vooral de afwijkende en complexe financiële regels met betrekking tot de btw-afdracht (‘GST on advance receipt’). De flexibele Abillity® software voledoet, met een beperkt aantal aanpassingen, ook aan deze uitdagingen.

Wat kan FIQAS voor jou doen?

Ben je benieuwd of ons platform geschikt is voor jouw organisatie?
Wij gaan graag met je in gesprek!

Willem Lemmers

Senior Consultant

+31 297 382323

De positieve impact van creditmanagement op de klantervaring

Creditmanagement heeft impact op de totale klantervaring en kan daarmee het bedrijfsresultaat negatief én positief beïnvloeden. Creëer een win-winsituatie voor zowel je klant als je organisatie door creditmanagement strategisch te benaderen.

Fijne feestdagen

Wij wensen je een fijne kerst en veel ‘Quality time’ in 2025. Bedankt voor het vertrouwen in FIQAS.

Ook in 2025 blijven wij ‘gewoon’ First in Quality And Service!

Wanneer verstuur je je eerste B2B betalingsherinnering?

Wanneer je contact met je klant opneemt, nog voordat de factuur vervallen is, kun je betalingsherinneringen voorkomen. Bij FIQAS noemen we dit principe ‘Action Before Collection’. Hiermee kun je mogelijke problemen tijdig voorkomen en verlopen betalingen soepel.