FIQAS neemt deel aan de Credit Expo 2024

17 september 2024 FIQAS

Op donderdag 7 november a.s. zijn wij aanwezig bij de Credit Expo.

Hét evenement voor de Nederlandse creditmanagementsector

Sinds 2005 vindt ieder jaar de Credit Expo plaats. Zo’n 1.200 credit professionals brengen een bezoek aan dit evenement om kennis op te doen én om te netwerken.

Natuurlijk zijn wij dit jaar weer aanwezig om bezoekers meer te vertellen over o.a. creditmanagement in Abillity®. En daar bovenop zijn wij gevraagd om invulling te geven aan één van de 25 kennis-, expert- en inspiratiesessies. Onze collega’s Willem Lemmers & Henk Stobbe vertellen hoe je customer experience inzet om je cashflow te verbeteren. Je krijgt praktische tips en concrete handvatten om direct aan de slag te gaan met slim creditmanagement!

Zien we je daar?

Als sponsor van de Credit Expo mogen wij je uitnodigen. Kom je ook op donderdag 7 november 2024 naar Congrescentrum 1931 in ‘s-Hertogenbosch (Oude Engelenseweg 1, 5222 AA ’s-Hertogenbosch)?

Programma:

09.30 – 10.00 uur Opening Credit Expo 2024
11.15 – 11.45 uur
.
Presentatie FIQAS – Creditmanagement, een debiteur? Nee, een klant!
Zaal: Dexter 15
16.30 – 17.00 uur Uitreiking VVCM Credit Management Innovation Award
17.00 – 18.00 uur Netwerkborrel en afsluiting Credit Expo 2024

 

Meld je aan voor een gratis bezoek

Over de Credit Expo 2024

Dit jaar staat het thema Artificial Intelligence (AI) centraal op de Credit Expo. We kijken naar de nieuwe mogelijkheden en naar de impact van AI op creditmanagement. Maar ook naar de impact van AI op aanpalende gebieden zoals finance, marketing, sales en HR.

AI heeft de potentie om de wijze waarop credit management wordt toegepast binnen organisaties ingrijpend te veranderen. Met behulp van AI zijn organisaties in staat om risico’s sneller en beter te beoordelen, besluitvorming te optimaliseren en processen te perfectioneren. Maar AI brengt ook veel vragen met zich mee. Wat betekent de komst van AI voor de werkgelegenheid in de sector? Welke juridische uitdagingen liggen in het verschiet? Welke ethische overwegingen zouden we moeten we maken bij de inzet van AI in credit management?

Tijdens Credit Expo delen experts hun inzichten over deze cruciale vraagstukken en bieden aanknopingspunten om verantwoord met AI van start te gaan. Daarnaast komen er diverse andere actuele onderwerpen aan bod in het zeer uitgebreide programma van Credit Expo.

Kun je niet komen?

Kun je niet naar de Credit Expo komen, maar ben je wel benieuwd of ons platform geschikt is voor jouw organisatie? Neem gerust contact met ons op. Wij gaan graag met je in gesprek!

Willem Lemmers

Senior Consultant

+31 297 382323

De positieve impact van creditmanagement op de klantervaring

Creditmanagement heeft impact op de totale klantervaring en kan daarmee het bedrijfsresultaat negatief én positief beïnvloeden. Creëer een win-winsituatie voor zowel je klant als je organisatie door creditmanagement strategisch te benaderen.

Fijne feestdagen

Wij wensen je een fijne kerst en veel ‘Quality time’ in 2025. Bedankt voor het vertrouwen in FIQAS.

Ook in 2025 blijven wij ‘gewoon’ First in Quality And Service!

Wanneer verstuur je je eerste B2B betalingsherinnering?

Wanneer je contact met je klant opneemt, nog voordat de factuur vervallen is, kun je betalingsherinneringen voorkomen. Bij FIQAS noemen we dit principe ‘Action Before Collection’. Hiermee kun je mogelijke problemen tijdig voorkomen en verlopen betalingen soepel.