Diensten

Om het Abillity®-platform succesvol te Implementeren is een naadloze Integratie nodig met bestaande bedrijfsprocessen. Maar naast het technische aspect, valt of staat het succes van Abillity® ook met het (dagelijks) gebruik van het platform. Beschikt jouw organisatie niet over voldoende capaciteit óf is er aanvullend uitleg nodig over ons (intuitieve) platform? Wij ondersteunen je graag met onze Managed Service of Training.

Enkele referenties

Volandis

Volandis wilde het complexe order to cash-proces rondom de duurzame inzet van medewerkers in de bouw effectief automatiseren. Met het Abillity®-platform van FIQAS als basis beschikt de bouwsector nu als eerste over een geavanceerd PreventieZorgPortaal (PZP).

Meer over Volandis

PostNL

Nu PostNL Transport Abillity® in gebruik heeft genomen, is PostNL weer een stap dichterbij haar ambitie om uit te groeien tot de grootste aanbieder van logistieke oplossingen en postdiensten in, naar en vanuit de Benelux.

Meer over PostNL

Arriva

Met de gratis reisapp ‘glimble’ wil Arriva het gebruik van alternatieve vervoersmiddelen aantrekkelijk(er) maken. FIQAS zorgt ervoor dat geldende tarieven, eventuele kortingen én abonnementen worden verwerkt tot overzichtelijke en correcte facturen voor zakelijke gebruikers.

Meer over Arriva

Laatste nieuws

Betrokken werknemers en tevreden klanten: de onverwachte voordelen van sociaal herinneren

Sociaal herinneren speelt een cruciale rol in klantrelaties en betalingsgedrag. Maar wat is het precies?

Bankrekening in het buitenland accepteren, hoe zit dat?

Als bedrijf mag je niet aan ‘IBAN discriminatie’ doen. Richt je systemen en processen dan ook zo in zodat je iedere potentiële klant kunt bedienen.

Slim creditmanagement: optimaliseer je cashflow en vergroot je maatschappelijke impact

Door vroegtijdig signalen van betaalproblemen te herkennen en hierop constructief te reageren, kunnen bedrijven niet alleen hun debiteurenbeheer verbeteren, maar ook klanten helpen betalingsachterstanden te voorkomen.