Wholesale Operator kiest Abillity® van FIQAS voor geïntegreerde facturatie en creditmanagement

Wholesale Operator

geïntegreerde facturatie en creditmanagement voor Wholesale Operator met het Abillity-platform van FIQAS.

Wholesale Operator kiest voor het Abillity®-platform van FIQAS om zijn ambitie waar te maken: de toonaangevende MVNE van Nederland worden

Creditmanagement als onderdeel van de totaaloplossing

Als Mobile Virtual Network Enabler (MVNE) stelt Wholesale Operator serviceproviders in staat om telecomdiensten aan te bieden onder hun eigen merknaam. Zij kunnen zich richten op zowel de consumenten als zakelijke markt, zonder zelf over een mobiel netwerk te beschikken.

Via Wholesale Operator krijgen deze serviceproviders toegang tot een compleet mobiel aanbod, inclusief connectiviteit van 2G tot 5G en diensten zoals traditionele telefonie, sms, VoLTE en VoWiFi. Deze solide basis stelt hen in staat om een onderscheidend en concurrerend telecommerk op te bouwen.

Om daadwerkelijk een one-stop-shop te kunnen bieden, is Wholesale Operator een samenwerking aangegaan met FIQAS. Met het Abillity®-platform zijn facturatie en creditmanagement volledig geïntegreerd – en sluiten de financiële processen naadloos aan op de bredere telecominfrastructuur.

Facturatie en incasso via een schaalbaar platform

Het Abillity®-platform van FIQAS biedt Wholesale Operator een schaalbare oplossing voor facturatie, incassoprocessen en online betalingen. Serviceproviders profiteren van geautomatiseerd, klantvriendelijk creditmanagement dat meegroeit met hun organisatie.

FIQAS ontvangt realtime verbruiksdata – zoals dataverkeer, belminuten en sms-verkeer – gekoppeld aan het juiste abonnement. Op basis van die input genereert Abillity® nauwkeurige facturen en ondersteunt het platform onder andere SEPA-incasso, automatische verwerking van storneringen en gestructureerde herinneringen. Dankzij een breed scala aan online betaalopties kunnen eindklanten hun factuur eenvoudig en snel voldoen.

Door automatisering te combineren met een mensgerichte benadering, maakt Abillity® efficiënt debiteurenbeheer mogelijk zonder concessies te doen aan de klantervaring. Dankzij de Managed Services van FIQAS worden serviceproviders dagelijks operationeel ondersteund, zodat zij zich kunnen richten op groei en klantrelaties.

Samen innoveren

“Met het Abillity®-platform van FIQAS hebben we een oplossing die perfect aansluit bij onze ambitie,” zegt Steven Lam, eigenaar van Wholesale Operator.

Rob Geleijn, algemeen directeur van FIQAS, vult aan: “We zijn trots dat we hun groei mogen ondersteunen met een toekomstbestendige en geïntegreerde creditmanagementoplossing.”

Lees het volledige klantverhaal

Wat kan FIQAS voor jou doen?

Ben je benieuwd of ons platform geschikt is voor jouw organisatie?
Wij gaan graag met je in gesprek!

Henk Stobbe

Commercieel Directeur

+31 297 382323 Plan een online demo

Greenchoice

Kwaliteit verhogen en kosten verlagen: dát was voor Greenchoice de aanleiding om, samen met FIQAS, het creditmanagementproces te verbeteren. Met een centrale rol voor de Abillity® Accounts Receivable-module is dat ruimschoots gelukt.

 

Meer over Greenchoice

Volandis

Volandis wilde het complexe order-to-cashproces rondom de duurzame inzet van medewerkers in de bouw effectief automatiseren. Met het Abillity®-platform van FIQAS als basis beschikt de bouwsector nu als eerste over een geavanceerd PreventieZorgPortaal (PZP).

Meer over Volandis

PostNL

Nu PostNL Transport Abillity® in gebruik heeft genomen, is PostNL weer een stap dichterbij haar ambitie om uit te groeien tot de grootste aanbieder van logistieke oplossingen en postdiensten in, naar en vanuit de Benelux.

Meer over PostNL