Webinar: Creditmanagement, van debiteur naar klant

05 september 2024 Incasseren

Op donderdag 17 oktober organiseren wij een webinar met als thema: ‘Hoe zet je customer experience in om je cashflow te verbeteren?’.

Tijdens het webinar kijken we verder dan het hebben van een duidelijke en correcte factuur. Hoe zit het bijvoorbeeld met de klantervaring tijdens het betaalproces? En spreken jullie nog over ‘debiteuren’ of over ‘klanten’ – zoals de voorlopers in creditmanagement doen?

Door creditmanagement onderdeel te maken van de customer journey draag je bij aan een positieve klantervaring en merkbeleving die klanttevredenheid, loyaliteit en het betaalgedrag positief bevorderen.

Henk Stobbe en Willem Lemmers delen hun inzichten over hoe klantgerichtheid en cashflowverbetering goed samengaan.

In 40 minuten leer je:

  • Over de belangrijkste ontwikkelingen binnen creditmanagement.
  • Hoe je van debiteur- naar klantgeoriënteerd creditmanagement gaat.
  • Hoe dit er in de praktijk uitziet en wat het je oplevert.

Na afloop heb je praktische tips en concrete handvatten gekregen om direct aan de slag te gaan met slim creditmanagement. Door de interactieve opzet kun je direct je vragen stellen en leren van onze ervaringen in de markt.

Kijk het webinar terug

Het webinar heeft inmiddels plaatsgevonden, maar je kunt het webinar gewoon terug kijken.

Ga naar het webinar

Meer weten?

Geen interesse in deelname aan het webinar, maar ben je wel benieuwd of ons platform geschikt is voor jouw organisatie?
Wij gaan graag met je in gesprek!

Henk Stobbe

Commercieel Directeur

+31 297 382323

De positieve impact van creditmanagement op de klantervaring

Creditmanagement heeft impact op de totale klantervaring en kan daarmee het bedrijfsresultaat negatief én positief beïnvloeden. Creëer een win-winsituatie voor zowel je klant als je organisatie door creditmanagement strategisch te benaderen.

Fijne feestdagen

Wij wensen je een fijne kerst en veel ‘Quality time’ in 2025. Bedankt voor het vertrouwen in FIQAS.

Ook in 2025 blijven wij ‘gewoon’ First in Quality And Service!

Wanneer verstuur je je eerste B2B betalingsherinnering?

Wanneer je contact met je klant opneemt, nog voordat de factuur vervallen is, kun je betalingsherinneringen voorkomen. Bij FIQAS noemen we dit principe ‘Action Before Collection’. Hiermee kun je mogelijke problemen tijdig voorkomen en verlopen betalingen soepel.