Op donderdag 17 oktober organiseren wij een webinar met als thema: ‘Hoe zet je customer experience in om je cashflow te verbeteren?’.
Tijdens het webinar kijken we verder dan het hebben van een duidelijke en correcte factuur. Hoe zit het bijvoorbeeld met de klantervaring tijdens het betaalproces? En spreken jullie nog over ‘debiteuren’ of over ‘klanten’ – zoals de voorlopers in creditmanagement doen?
Door creditmanagement onderdeel te maken van de customer journey draag je bij aan een positieve klantervaring en merkbeleving die klanttevredenheid, loyaliteit en het betaalgedrag positief bevorderen.
Henk Stobbe en Willem Lemmers delen hun inzichten over hoe klantgerichtheid en cashflowverbetering goed samengaan.
In 40 minuten leer je:
- Over de belangrijkste ontwikkelingen binnen creditmanagement.
- Hoe je van debiteur- naar klantgeoriënteerd creditmanagement gaat.
- Hoe dit er in de praktijk uitziet en wat het je oplevert.
Na afloop heb je praktische tips en concrete handvatten gekregen om direct aan de slag te gaan met slim creditmanagement. Door de interactieve opzet kun je direct je vragen stellen en leren van onze ervaringen in de markt.