Webinar: Creditmanagement, van debiteur naar klant

05 september 2024 Incasseren

Op donderdag 17 oktober organiseren wij een webinar met als thema: ‘Hoe zet je customer experience in om je cashflow te verbeteren?’.

Tijdens het webinar kijken we verder dan het hebben van een duidelijke en correcte factuur. Hoe zit het bijvoorbeeld met de klantervaring tijdens het betaalproces? En spreken jullie nog over ‘debiteuren’ of over ‘klanten’ – zoals de voorlopers in creditmanagement doen?

Door creditmanagement onderdeel te maken van de customer journey draag je bij aan een positieve klantervaring en merkbeleving die klanttevredenheid, loyaliteit en het betaalgedrag positief bevorderen.

Henk Stobbe en Willem Lemmers delen hun inzichten over hoe klantgerichtheid en cashflowverbetering goed samengaan.

In 40 minuten leer je:

  • Over de belangrijkste ontwikkelingen binnen creditmanagement.
  • Hoe je van debiteur- naar klantgeoriënteerd creditmanagement gaat.
  • Hoe dit er in de praktijk uitziet en wat het je oplevert.

Na afloop heb je praktische tips en concrete handvatten gekregen om direct aan de slag te gaan met slim creditmanagement. Door de interactieve opzet kun je direct je vragen stellen en leren van onze ervaringen in de markt.

Meld je nu aan

Meer weten?

Geen interesse in deelname aan het webinar, maar ben je wel benieuwd of ons platform geschikt is voor jouw organisatie?
Wij gaan graag met je in gesprek!

Henk Stobbe

Commercieel Directeur

+31 297 382323

7 tips voor een optimale cashflow

Steeds vaker hebben zowel huishoudens als bedrijven te maken met betaalproblemen. Dit heeft invloed op hoe ze omgaan met betalingen. Hoe zorg je ervoor dat jouw facturen wél worden voldaan? In deze blog delen we 7 tips om de kans op tijdige betaling te vergroten.

FIQAS neemt deel aan de Credit Expo 2024

Op donderdag 7 november a.s. zijn wij aanwezig bij de Credit Expo. Naast onze deelname op de beursvloer, verzorgen wij ook een Expertsessie waarin wij vertellen over de impact die je kunt maken op je cashflow, simpelweg door creditmanagement onderdeel uit te laten maken van de customer journey!

Oei, een stornering. Wat nu?

Wat doe je als een automatische incasso mislukt? Dit is een typisch voorbeeld van een uitzondering op je proces. Maar door hier slim mee om te gaan – en dit soort uitzonderingen te automatiseren – kun je hier de nodige efficiency realiseren.