The Sound of Data is specialist in inbound telefoniediensten, IVR oplossingen, sms, mass voting en WhatsApp integratie. Onderdeel van de Sound of Data propositie zijn 0800 en 09x servicenummerdiensten, SMS- diensten en diensten voor slimme routeringen van internationale nummers ten behoeve van call centers. Hierdoor ontstaan er verbruiksgegevens die door FIQAS verwerkt worden tot debet-, credit, controle- en afdrachtsfacturen. De verwerking van deze gegevens is op onderdelen complex.

FIQAS Software B.V. verzorgt voor Sound of Data de tariferings- en facturatieprocessen, die door FIQAS worden aangeboden als een professioneel gemanagede outsourced service. Hierin zijn zowel de bestaande complexe tariferingsprocessen ondergebracht, als de additionele datastromen die voorheen door Sound of Data handmatig tot facturen werden verwerkt.

FIQAS biedt volledige ondersteuning voor de verwerking van de verbruiksgegevens van Sound of Data. Voor de managed service voor Sound of Data zet FIQAS het eigen software platform Abillity® in, het geavanceerde en flexibele systeem voor tarifering-, facturatie- en incasso. De oplossing van FIQAS ondersteunt het complete traject. Het administreren van klantgegevens, het ophalen en verwerken van ruwe verbruiksbestanden en een correcte facturering. Het proces is transparant met volledige inzage in de onderliggende data, zowel voor klanten als medewerkers van Sound of Data. Transparantie voor de klanten van Sound of Data wordt onder meer bereikt door middel van een web-portaal.

De FIQAS Managed Service voor Sound of Data is, na een kort en efficiënt implementatieproject, operationeel sinds begin 2016. Ook het web-portaal is in 2016 online gegaan.

Net als Sound of Data succesvol tariferen en factureren?

Is uw dienstverlening enigszins vergelijkbaar met die van the Sound of Data? Heeft u complexe financiële processen – tarifering, facturatie en/of incasso– of heeft u te maken met grote hoeveelheden data, transacties en facturen? Wilt u deze processen uitbesteden aan een betrouwbare partner met heel veel ervaring in managed services en een state-of-the-art software platform? Laat u overtuigen door onze aanpak, en vraag direct een offerte aan.

Vraag offerte aan

Waarom kiest Sound of Data voor FIQAS ?

  • Verwerking van verbruiksgegevens tot debet-, credit, controle- en afdrachtsfacturen is een complex proces
  • FIQAS verzorgt het complete traject van administreren van klantgegevens, ophalen en verwerken van ruwe verbruiksbestanden en een correcte facturering
  • Transparant proces geeft klanten en medewerkers van Sound of Data volledige inzage in de onderliggende data

FIQAS en Sound of Data

  • Sound of Data is specialist in inbound telefoniediensten, IVR oplossingen, sms, mass voting en WhatsApp integratie.
  • FIQAS verwerkt in een managed service de resulterende verbruiksgegevens tot debet-, credit, controle- en afdrachtsfacturen en gebruikt daarvoor het eigen facturatieplatform Abillity®.