Klantenservice connectiviteit voor bedrijven overtal ter wereld

Sound of Data

FIQAS biedt volledige ondersteuning voor de verwerking van de verbruiksgegevens van Sound of Data.

The Sound of Data is specialist in inbound telefoniediensten, IVR oplossingen, sms, mass voting en WhatsApp integratie. Onderdeel van de Sound of Data propositie zijn 0800 en 09x servicenummerdiensten, SMS- diensten en diensten voor slimme routeringen van internationale nummers ten behoeve van call centers. Hierdoor ontstaan er verbruiksgegevens die door FIQAS verwerkt worden tot debet-, credit, controle- en afdrachtsfacturen. De verwerking van deze gegevens is op onderdelen complex.

FIQAS Software B.V. verzorgt voor Sound of Data de tariferings- en facturatieprocessen, die door FIQAS worden aangeboden als een professioneel gemanagede outsourced service. Hierin zijn zowel de bestaande complexe tariferingsprocessen ondergebracht, als de additionele datastromen die voorheen door Sound of Data handmatig tot facturen werden verwerkt.

FIQAS biedt volledige ondersteuning voor de verwerking van de verbruiksgegevens van Sound of Data. Voor de managed service voor Sound of Data zet FIQAS het eigen software platform Abillity® in, het geavanceerde en flexibele systeem voor tarifering-, facturatie– en incasso. De oplossing van FIQAS ondersteunt het complete traject. Het administreren van klantgegevens, het ophalen en verwerken van ruwe verbruiksbestanden en een correcte facturering. Het proces is transparant met volledige inzage in de onderliggende data, zowel voor klanten als medewerkers van Sound of Data. Transparantie voor de klanten van Sound of Data wordt onder meer bereikt door middel van een web-portaal.

De FIQAS Managed Service voor Sound of Data is, na een kort en efficiënt implementatieproject, operationeel sinds begin 2016. Ook het web-portaal is in 2016 online gegaan.

Waarom kiest Sound of Data voor FIQAS ?

  • Verwerking van verbruiksgegevens tot debet-, credit, controle- en afdrachtsfacturen is een complex proces
  • FIQAS verzorgt het complete traject van administreren van klantgegevens, ophalen en verwerken van ruwe verbruiksbestanden en een correcte facturering
  • Transparant proces geeft klanten en medewerkers van Sound of Data volledige inzage in de onderliggende data

Interesse?

Ben je benieuwd of ons platform geschikt is voor jouw organisatie? Wil je meer weten of heb je specifieke vragen? Neem gerust contact met ons op. Wij gaan graag met je in gesprek!

Willem Lemmers

Senior Consultant

+31 297 382323

PostNL

Nu PostNL Transport Abillity® in gebruik heeft genomen, is PostNL weer een stap dichterbij haar ambitie om uit te groeien tot de grootste aanbieder van logistieke oplossingen en postdiensten in, naar en vanuit de Benelux.

Meer over PostNL

Arriva

Met de gratis reisapp ‘glimble’ wil Arriva het gebruik van alternatieve vervoersmiddelen aantrekkelijk(er) maken. FIQAS zorgt ervoor dat geldende tarieven, eventuele kortingen én abonnementen worden verwerkt tot overzichtelijke en correcte facturen voor zakelijke gebruikers.

Meer over Arriva

hollandsnieuwe

Als uitdager op de telecommarkt wil hollandsnieuwe de operationele kosten laag houden, onder andere door het uitbesteden én optimaliseren van niet-primaire processen. Mede hierdoor ingegeven is FIQAS sinds 2019 partner in het order to cash-proces.

Meer over hollandsnieuwe