Gegarandeerd één correcte verzamelfactuur

Ziggo Zakelijk

Ziggo Zakelijk levert voice-, data en managed hosting diensten aan grootzakelijke en kleinere zakelijke klanten in heel Nederland.

Het motto van Ziggo Zakelijk is ‘Thuis, in je winkel, op kantoor. In het ziekenhuis en in het onderwijs. Ziggo werkt, zodat jij je werk kunt doen. Op jouw manier. Overal. Altijd.‘ Deze ambitie wordt waargemaakt met een gevarieerde zakelijke menukaart waaruit klanten op flexibele manier het pakket kunnen samenstellen dat het best aansluit bij hun wensen.

Het standaard aanbod op de menukaart betreft zaken als razendsnel en stabiel internet, dat naar behoefte kan worden geüpgraded of gedowngraded, telefonie met 1 of 2 vaste lijnen, onbeperkt bellen en hosted VoIP, een uitgebreid TV-aanbod en mobiele telefonie over het Vodafone netwerk. Verder kunnen de klanten van Ziggo Zakelijk rekenen op persoonlijk advies, 7 dagen in de week een gratis klantenservice en er zijn geen onverwachte kosten. Voor de grootzakelijke klanten levert Ziggo Zakelijk specifieke oplossingen op maat.

Ziggo Zakelijk wordt bij haar administratieve back-officeprocessen ondersteund door de services en software van FIQAS. De facturatie van diverse telecom- en ISP diensten is door Ziggo uitbesteed aan FIQAS. Voorheen verzorgde Ziggo deze financiële processen zelf, en gebruikte daarvoor verschillende systemen. Met de oplossing van FIQAS is deze aanpak sterk veranderd: FIQAS neemt vrijwel al het werk over, en gebruikt daarvoor één centraal platform, het geavanceerde tariferings- en facturatiesysteem Abillity®.

Het ervaren FIQAS team verzorgt, door middel van de Managed Billing Service, het gehele proces van datacollectie, tarifering en facturatie. In het mediationproces worden verbruiksdata uit diverse bronnen verzameld en bewerkt tot het uniforme Abillity®-formaat, waarna ze soepel het facturatieproces inlopen. Doordat er vanuit één centraal systeem gewerkt wordt, wint het gehele proces aan efficiëntie, is het sneller aan te passen aan veranderende eisen en wensen, én krijgen de zakelijke klanten van Ziggo gegarandeerd één correcte verzamelfactuur.

Waarom kiest Ziggo Zakelijk voor FIQAS ?

  • De oplossing biedt – zonder maatwerk – één coherent tariferings- en facturatieproces voor diverse verbruiksstromen en abonnementsvormen.
  • Abillity® is een geautomatiseerde financiële oplossing en volledig geïntegreerd in het systeemlandschap van Ziggo Zakelijk.
  • FIQAS is een 100% betrouwbare partner, die Ziggo Zakelijk in staat stelt haar zakelijke klanten correct en transparant te factureren.

Interesse?

Ben je benieuwd of ons platform geschikt is voor jouw organisatie? Wil je meer weten of heb je specifieke vragen? Neem gerust contact met ons op. Wij gaan graag met je in gesprek!

Willem Lemmers

Senior Consultant

+31 297 382323

Volandis

Volandis wilde het complexe order to cash-proces rondom de duurzame inzet van medewerkers in de bouw effectief automatiseren. Met het Abillity®-platform van FIQAS als basis beschikt de bouwsector nu als eerste over een geavanceerd PreventieZorgPortaal (PZP).

Meer over Volandis

PostNL

Nu PostNL Transport Abillity® in gebruik heeft genomen, is PostNL weer een stap dichterbij haar ambitie om uit te groeien tot de grootste aanbieder van logistieke oplossingen en postdiensten in, naar en vanuit de Benelux.

Meer over PostNL

Arriva

Met de gratis reisapp ‘glimble’ wil Arriva het gebruik van alternatieve vervoersmiddelen aantrekkelijk(er) maken. FIQAS zorgt ervoor dat geldende tarieven, eventuele kortingen én abonnementen worden verwerkt tot overzichtelijke en correcte facturen voor zakelijke gebruikers.

Meer over Arriva